Strategia rozwoju

Zdefiniowanie innowacyjnej strategii pozwalającej na zapewnienie stabilnego rozwoju w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu jest dużym wyzwaniem. Zapewniamy indywidualne podejście do każdego projektu. Uczestniczymy w całym procesie – od analizy strategicznej, poprzez zdefiniowanie misji, wizji, celów i projektów strategicznych, aż po wdrożenie i stworzenie mechanizmów monitoringu oraz aktualizacji strategii.

Koncentrujemy się na analizie trendów rynkowych, gruntownym zbadaniu potrzeb najważniejszych grup klientów oraz wypracowaniu dla nich unikalnych wartości. Projektujemy nowe, innowacyjne produkty, usługi i programy edukacyjne oraz metody wprowadzenia ich z sukcesem na rynek. Dzięki stosowaniu kreatywnych metod warsztatowych i wykorzystaniu potencjału tkwiącego w zespole projektowym, nowa strategia rozwoju przyczynia się do zbudowania stabilnej pozycji na rynku, skutecznego wyróżnienia oferty oraz osiągnięcia korzyści finansowych.

Przykładowe projekty

  • Analiza strategiczna makro- i mikrootoczenia, identyfikacja trendów rynkowych, audyt mocnych i słabych stron organizacji
  • Określenie strategicznych kierunków rozwoju: opracowanie lub weryfikacja misji i wizji, identyfikacja kluczowych czynników sukcesu, opracowanie mapy celów strategicznych
  • Operacjonalizacja strategii: określenie celów szczegółowych i mierników, opracowanie inicjatyw i projektów strategicznych, zaplanowanie zasobów i budżetu
  • Wdrożenie strategii: komunikacja strategii, dostosowanie struktury organizacyjnej, procesów i systemów motywacyjnych, uruchomienie strategicznych projektów rozwojowych, przełożenie celów strategicznych na funkcjonowanie jednostek organizacyjnych
  • Monitoring, ewaluacja i aktualizacja strategii